Online-Image-Editor, Animatie maken

Pixlr en Sumo Paint en piZap en Online-Image-Editor en Imikimi
Plaats reactie
Marianne
Beheerster
Berichten: 1253
Lid geworden op: 21-06-2008 22:07

Online-Image-Editor, Animatie maken

Bericht door Marianne » 23-04-2010 23:21

Hieronder wat voorbeelden met onze poes Senna.
Eerst een plaatje uploaden met bladeren. en dan bij Effects iets kiezen.dan alles uitproberen en als het naar je zin is klikken op "Create my picture"
___________________________________________________________

Origineel .........................Ad Mask (Masker) kleur kiezen ........Frame It (Lijstje erom) ik heb hier gekozen voor een rond bloemen lijstje
Afbeelding. . . . .Afbeelding. . . . .Afbeelding

Start Stars Wizard. (Sterren erop) ................Add Animated Mask, (Veel keus ,ik heb er 2 voorbeelden bij gezet)
Afbeelding. . . . .Afbeelding . . . . Afbeelding
Maar er is nog veel meer keus. Je kan ook een glitterplaatje maken en Sneeuw, Hartjes, en een animatie maken.
___________________________________________________________

Je kan van een online programmaatje ook een snelkoppeling maken voor op je buro-blad’
Als je het bij je "Favorieten" heb staan, dan met rechts er op klikken en kopieeren (snelkoppeling maken) naar je buro-blad.

Marianne
Beheerster
Berichten: 1253
Lid geworden op: 21-06-2008 22:07

Bericht door Marianne » 23-04-2010 23:22

Animatie maken .
Met Online-Image-Editor kan het met een GIF ,maar ook met een JPEG plaatje (foto).

Je hoeft nu niet eerst een foto te "uploaden" maar klik gelijk boven op Effects en dan op "Start Animation Wizard"
Dan op Bladeren en zoek een foto (plaatje) op,(max. 250 X 250) en klik dan op "Upload" Zo kan je 2 tot 9 foto’s uploaden.
Klik (met links) op een foto ,dan zie je een schermpje, en klik (kies) daarop dan voor het eerste blokje (linksboven).
Bij "Delay) een getal invullen (is snelheid,hoe lager hoe sneller) dat doe je bij elke foto (plaatje).
Dan op "Create my animation" en dan heb je een animatie en kan je het opslaan.

Deze hieronder heb ik ook zo gemaakt. Alleen heb ik niet alleen het linkerboven blokje aangeklikt, maar bij elke foto een ander blokje gekozen.
Afbeelding

(Als je 9 foto’s zou nemen die elkaar opvolgen en je zet de snelheid sneller, dan krijg je een animatie (soort kort filmpje).

Plaats reactie