Online-Image-Editor, Een animatie op een foto zetten

Pixlr en Sumo Paint en piZap en Online-Image-Editor en Imikimi
Plaats reactie
Marianne
Beheerster
Berichten: 1253
Lid geworden op: 21-06-2008 22:07

Online-Image-Editor, Een animatie op een foto zetten

Bericht door Marianne » 23-04-2010 23:19

Een animatie (bewegend gif plaatje) op een foto zetten. (Kan ook met een bewegende of glitter naam of tekst.)
Voor het gratis online programmaatje Klik HIER dan kan je gelijk aan de gang.

Upload - dan Bladeren en foto of plaatje voor de achtergrond openen ( zie plaatje 1) - dan Upload
Bij "Edit" op "Overlay Image" klikken.
Klik op "Bladeren" en zoek en open je animatie ( zonder achtergrond zie plaatje 2 )
Klik op "Apply" even wachten en zodra je je animatie ziet kan je het op de juiste plek slepen met je muis..
Klik weer op "Apply" even wachten en dan opslaan bij File op Save klikken.(Plaatje 3 )

achtergrond plaatje ------------------------------------- animatie ----------------------------------------------klaar
Afbeelding --------------- Afbeelding --------------- Afbeelding
Laat nu je fantasie maar werken, Je kan leuke dingen doen met foto’s
Hou rekening met de grootte van je foto en animatie, verklein je foto of animatie anders eerst. Want hoe kleiner je foto is ,hoe groter de animatie er op zal staan. en andersom.
Afbeelding ----- Afbeelding ----- Afbeelding
Gebruik een animatie die niet te druk beweegt of een donkere achtrergrond ,want ik heb het gehad dat je de achtergrond van een animatie mee zag bewegen. Misschien dat een ander daar geen last van heeft, maar dan weet je in ieder geval hoe dat zit, en wat je er aan kan doen.

Zo heb ik eens voor iemand op een foto van haar kleinkind een elfje gezet, (Je kan maar 1 animatie op een foto zetten. alleen de laatste animatie beweegt)

Nog een uitleg. Klik HIER
__________________________________________________________________________________________________________
Hier onder een link van mijn Startpagina waar je animaties kan vinden.
http://traveltrucker.startbewijs.nl/





.

Plaats reactie